22 reacties op “Fotostripverhaal: Technisch onderhoud!

  1. Pieke schreef:

    Deze vind ik ook weer prachtig verzonnen en gemaakt, ik zat nog net niet te schateren! πŸ˜€

  2. Weer een geweldige log, lig voor de zoveelste keer in een deuk. πŸ˜€
    Groetjes en nog een fijne dag verder! Sjoukje

  3. Thea schreef:

    Owww geweldig, super!!
    Het is pokkeweer, maar dit brengt weer wat zon πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    Fijne maandag verder.

  4. Irma schreef:

    @Rob, ik dacht dat afgelopen week je galblaas eruit gehaald was… Zit er nog een stukkie? πŸ˜‰

  5. Rob Sol schreef:

    Dit is toch belachelijk die *@# katten zijn handiger dan Maarten!

  6. St@@rtje schreef:

    Hihihi lig hier in een deuk πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  7. Lot schreef:

    Hahahah..jeetje Irma, het is altijd weer een feest om hier ff te komen kijken hoor..
    Elke keer zit ik met verbazing te kijken wat je nu weer in elkaar hebt gezet joh..en telkens lig ik weer in een deuk πŸ˜€ πŸ˜€
    Maar deze sloeg alles op het einde..echt super hoor..
    Enne , morgen ga ik echt wel zitten genieten hoor. πŸ˜‰

  8. Irma schreef:

    @Catlady; het is heel veel werk, maar zo leuk als je het verhaal gewoon voor je neus ziet ontstaan met al die koppies die vaak per ongeluk op de foto komen… πŸ˜‰
    @Sary; ja het boek… hahaha, je bent niet de eerste, maar eh… tja…. wie weet, ooit…?

  9. Catlady schreef:

    Prachtig ik lig hier helemaal in een deuk. Hoe jij dat telekns weer voor elkaar krijgt. Daar gaat volgens mij wel heel veel tijd in zitten. Maar het is werkelijk kunst stukjes wat je in elkaar zet.
    groetjes Catlady en haar 11tal.

  10. sary5 schreef:

    Ooooo ik zie het helemaal voor me πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ Wanner ga je het nu uitgeven ik boekvorm het is echt kostelijk πŸ˜€ πŸ˜€ Ik vind het echt knap niet alleen de foto’s maar ook het verhaal!!
    Liefs voor jou en je bengels van Sary en haar bengels πŸ˜€ πŸ˜€

  11. Eva schreef:

    Hee Irma.

    Haha het blijven dikke donders he! πŸ˜€ Echt lachen je verhaal weer.
    Woody blijft echt zo’n lekker kittenkoppie houden! πŸ™‚
    Hele fijne avond!
    Liefs Eva

  12. Marjan schreef:

    Goedemiddag Irma.
    Hij is weer schitterend. Ik zat echt op het eind van het verhaal te wachten.
    Een hele fijne zondag toegewenst.
    Groetjes van Marjan!
    πŸ˜€

  13. Marleen schreef:

    Wat een pracht verhaaltje heb je er van gemaakt πŸ˜› πŸ˜›

    Groetjes van Marleen

  14. Welmoed schreef:

    Hahaha, de afloop van dit verhaal bezorgt me weer de slappe lach hoor.
    Echt gaaf gedaan! πŸ˜€

  15. Balou & Bibi schreef:

    Hahahaha…wat geweldig!
    Dat word het gereedschap achter slot en grendel opbergen irma, of je kan ze nauurlijk ook op cursus sturen voor klussen in huis!
    is ondertussen het licht alweer aan bengels?
    Knuffff van B & B
    liefs van Maggie πŸ˜€

  16. Carla schreef:

    Wat een heerlijke doe-het-zelvers zijn jullie toch ook!!!
    Had eerst zoiets van…heb hier ook zat draden los liggen, maar als ik dan naar de laatste foto kijk, denk ik……..ga eerst nog maar even oefenen πŸ˜€ πŸ˜€

    liefs…Carla

  17. Marleen schreef:

    Hahahahahaha, wat een geweldige log weer Irma. Hoe heb je dat zo voor mekaar geknutseld met dat gereedschap tegen de muur?? Melanie en ik hebben hem samen zitten lezen en hebben in een deuk gelegen.
    Je moet het maar eens laten bundelen en uitgeven, dit is tΓ© leuk om “alleen maar” in je logs te gebruiken hoor.
    Liefs en fijne zondag, Marleen

  18. Letje schreef:

    hahahah geweldig wat een verhaal weer Irma. Die kaddewaddies van jou beleven nog eens wat hahahaha.
    Fijne zondag en tot logs

    gr Letje

  19. thomas schreef:

    deze log is heel erg gaaf!!! fijne zondag, lieve groetjes

  20. marja schreef:

    Hahahaha, hoe kom je er op!
    Lachen gieren brullen!

    En volgens mij ben jij een grotere nachtbraker dan ik. Als ik zo die tijden eens bekijk die bij jouw reactie’s staan elke keer! πŸ˜€
    Jij ook een fijn weekend, of wat daar nog van over is! πŸ˜‰

    groetjes marja

  21. Olga schreef:

    Ik lig hier helemaal in een deuk!
    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ :

  22. roffe schreef:

    Hello from Norway! This pictures is exceptional. I like it very much.

Plaats een reactie